ACTIVITATS DIRIGIDES

Ventall d'activitats esportives tutoritzades que et permetran exercir, reforçar i desenvolupar les aptituds físiques que et proposis, mentre gaudeixes fent exercici.

slide-activitats-dirigides

ACTIVITATS DIRIGIDES

Ventall d'activitats esportives tutoritzades que et permetran exercir, reforçar i desenvolupar les aptituds físiques que et proposis, mentre gaudeixes fent exercici.

ACTIVITATS TONIFICACIÓ

HIIT

És un entrenament d’intervals d’alta intensitat. S’ha convertit en una activitat popular per tonificar la figura, millorar la resistència i enfortir el cos. L’entrenament intervàlic d’alta o molt alta intensitat amb períodes de recuperació menor intensitat, fa que un cop finalitzat l’entrenament el nostre cos segueixi cremant calories.

INTENSITAT: Alta

POWER PUMP

Power Pump és la manera més ràpida de posar-se en forma i tonificar i millorar la teva figura. Les sessions de POWER PUMP són exercicis coreografiats, molt dinàmics i acompanyats de música,on s’utilitzen peses i es treballa la força i la resistència.

INTENSITAT: Mitja - Alta

TBC

El Total Body Conditioning (TBC) és un mètode d’entrenament integral per a la millora de la condició física, cardiovascular i muscular. Les sessions són dinàmiques, amb sèries d’exercicis senzills i intervals d’activitat cardiovascular.

INTENSITAT: Mitja - Alta

GAC

El GAC treballa glutis, abdominals i cames, millorant la força, resistència i la flexibilitat per tal de tonificar aquests grups musculars.

INTENSITAT: Mitja - Alta

CROSSLÈTIC

És un sistema d’entrenament amb metodologia que es basa en moviments funcionals en constant variació i executats a alta intensitat. Treballa la teva potencia, resistència, velocitat i agilitat.

INTENSITAT: Alta

ACTIVITATS CARDIOVASCULARS

AEROSTEP

Fent steps treballes la coordinació, amb treballs d'ascens i descens al banc, en combinació amb multitud de passos i rutines. La intensitat del treball varia segons l’alçada del banc i el ritme de la música. L'aerostep realitza un treball molt intens per aconseguir major resistència muscular a les cames.

INTENSITAT: Mitja

CARDIODANCE

EL cardiostep és una activitat gimnàstica que ve acompanyada de fil musical. Consisteix en una sèrie d’exercicis que faciliten l’oxigenació dels pulmons i el bon funcionament del sistema cardiovascular.
El cardiodance es practica en grup, es fan estiraments, exercicis amb corda i d’altres, sempre seguint, el ritme de la música.

INTENSITAT: Mitja - Alta

ZUMBA

La zumba consisteix en una activitat cardiovascular que combina exercicis de tonificació amb passos de balls llatins. Les coreografies estan basades en passos senzills i repetitius, el que fa que sigui molt fàcil seguir-la i no cal una preparació física específica.

INTENSITAT: Mitja - Alta

CYCLING

Activitat mitjançant una bicicleta estàtica que es mou gràcies al moviment de les cames, on es treballen les cames i la part inferior de l’esquena. Acompanyat de suport musical, on el tècnic va marcant el canvi d’intensitat al ritme de la música.

INTENSITAT: Mitja - Alta

ACTIVITATS COS i MENT

MATT- PILATES

El pilates és una activitat en grup enfocada al treball conscient integral del cos. Ofereix molts beneficis gràcies a que els exercicis combinen l’estirament, la tonificació, la contracció i el sosteniment de la postura de tot el cos. Aconsegueix’un cos més sa i equilibrat gràcies al MATT-PILATES.

INTENSITAT: Mitja

FIT-PILATES

Activitat que respecta els principis del mètode, tonificant tots els grups musculars i millorant els estiraments i la connexió entre el cos i la ment.

INTENSITAT: Mitja

IOGA

Aquesta mil·lenària disciplina, més que una pràctica és un estil de vida. És un dels millors sistemes de condicionament físic que existeix. El ioga sincronitza la respiració amb el moviment mitjançant la repetició de postures, millorant la flexibilitat, el to muscular, la postura corporal, la circulació sanguínia i l’equilibri psíquic i físic.

INTENSITAT: Baixa

SERIES RUNNING

RUNNING

Activitat estructurada en sèries, corrent a diferents intensitats i distàncies, per millorar i complementar el running de cada participant.

INTENSITAT: Mitja - Alta

ACTIVITATS AQUÀTIQUES

AQUATLÓ

Dirigit a tothom que vulgui entrenar la tècnica i la resistència. Entrenaments amb sèries específiques en grup amb la finalitat de millorar l’estat físic, passar-ho bé en grup i fer travessies esporàdiques tant a rius com a mar obert.

DILLUNS: Iniciació.
DIMARTS I DIVENDRES: Avançat

AQUACROSS

Activitat coreografiada amb treball de tonificació de cada grup muscular combinat amb exercici cardiovascular. En cada track de la música s’exerciten uns músculs concrets (pit i dorsal, bíceps i tríceps i altres).

INTENSITAT: Mitja - Alta

AQUATONO

Treball de tonificació de tot el cos en el medi aquàtic. S’alterna l’exercici amb i sense material auxiliar com manuelles, xurros o pilotes. L'objectiu és obtenir la definició muscular de cada grup muscular.

INTENSITAT: Mitja

TECNIFICACIÓ

Activitat dirigida a aquells que es comencen a incorporar a l’entrenament de natació, també ideal pels que vulguin fer triatlons i vulguin millorar la part aquàtica.

INTENSITAT: Mitja - Baixa