HISTÒRIA

L’Atlètic va ser fundat l’any 1952, des d’aleshores han estat moltes les fites que s’han assolit i els èxits que han acompanyat una trajectòria iniciada per un grup de jugadors de hockey i que amb la dedicació i esforç de moltes persones s’ha consolidat com un dels millors clubs de Catalunya.

historia-athc

HISTÒRIA

ELS FUNDADORS

Sense temps per prendre consciència de la transcendència que tindria, un grup de joves jugadors de hockey que s’havien quedat sense equip per la dissolució d’Educación y Descanso que era on jugaven, van decidir constituir un nou club per seguir competint.

• Francesc Armengol i Bernils (†)
  • Arcadi Berenguer i Gental (†)
  • Emili Biosca i Badiella (†)
  • Lluís Codina i Alavedra (†)