Skip to main content

A partir d’ara ja pots fer les teves gestions a través de l’Oficina Virtual

Registreu-vos a l’Oficina Virtual per poder fer totes les gestions del Club de forma online. També disposa d’APP per dispositius iOS i Android.

5 Maig, 2020. L’Atlètic ja disposa de nova oficina virtual per a tots els socis i sòcies del Club. Gràcies a aquesta plataforma es podran consultar els horaris de les activitats dirigides de fitness, reservar i veure la disponibilitat de les pistes de tennis i pàdel, inscripcions a les activitats proposades pel Club altres esdeveniments extraordinaris.

COM TENIR ACCÉS A L’OFICINA VIRTUAL:

Si encara no la teniu cal seguir els següents passos:

  1. Cal entrar a la pagina web athc.miclubonline.net. Des d’aquí podré fer els tràmits amb el meu usuari o descarregar-me l’APP per més comoditat.
  2. Com em registro? Cal fer clic a recordar contrasenya i posar el meu correu electrònic (el correu que el Club té a la seva base de dades). Tot seguit m’arribarà un correu electrònic de confirmació amb el meu usuari (nº de soci) i em demanarà una contrassenya a l’enllaç adjunt.
  3. Si no tinc clar el correu electrònic que el Club té a la seva base de dades o tinc alguna altra qüestió, no he de dubtar en enviar un correu a recepció@athc.cat i es posaran en contacte per ajudar-me.

En cas de no saber quin és el nostre correu de soci, cal posar-se en contacte amb recepcio@athc.cat i el Club ho farà saber el més aviat possible.

A més, la nova oficina virtual disposa d’APP per dispositius mòbils iOS i Android amb el codi QR de descàrrega a la mateixa web de l’oficina. Tot plegat, per fer-ho més fàcil i còmode.

També podeu seguir els passos de registre, a través d’aquest video tutorial.

REGISTREU-VOS!