Del 14 al 17 de maig es va disputar a Andalusia el Campionat d’Espanya Cadet, una cita que va acabar amb una gran alegria per a l’Atlètic. El nostre Cadet Masculí es va proclamar campió d’Espanya després d’un torneig que no va començar de la millor manera, però que va acabar amb l’equip aixecant la copa.
Els nostres van debutar contra el RC Jolaseta amb un empat que va portar el partit als shoot-outs. Allà, l’equip va saber patir i va aconseguir una victòria important per començar a construir el camí cap al títol. Perquè, com es diu sovint, no és tan important com es comença, sinó com s’acaba.
En el següent partit, davant el CP Benalmádena, l’Atlètic va reaccionar amb força i es va imposar per 4 a 1, un resultat que certificava el bitllet per a les semifinals. Ja entre els quatre millors equips del campionat, els groc-i-negres es van enfrontar al RCCVM en un duel exigent, que van tirar endavant amb una victòria per 2 a 1.
La gran final es va jugar contra el Club Egara, en un autèntic partidàs, i amb un marcador final de 2 a 1, els nostres van aixecar la copa de campions d’Espanya.
Aquest títol és el segon de la temporada per a l’equip, que aconsegueix així un doblet espectacular: campions d’Espanya d’herba i de sala. Un èxit enorme que premia el treball, el compromís i la constància de tot el grup al llarg de la temporada.
També cal destacar el gran paper del Cadet Femení, que va finalitzar en quarta posició. La loteria dels shoot-outs les va deixar fora de les medalles, però les nostres jugadores van signar un gran campionat i van tornar a demostrar el talent, l’esforç i el futur que té aquest club.
Moltes felicitats a tots els jugadors, jugadores, staff i famílies per aquest gran Campionat d’Espanya. Un nou èxit que torna cap a Can Salas.