Skip to main content

L’Atlètic continua escrivint pàgines memorables en la seva trajectòria. Després d’acabar terceres a la lliga regular, l’Atlètic Femení es va guanyar un lloc a la Final Four de la Lliga Iberdrola, on va tornar a demostrar el seu caràcter competitiu i el seu gran moment esportiu.

A les semifinals, l’equip va signar un partit excel·lent i es va imposar per 3-1, amb dos gols de Sofia Rogoski i un de Núria Carles, aconseguint així el bitllet per a la gran final.

La final, disputada contra les amfitriones, va ser molt exigent. L’Atlètic ho va intentar fins al final i va competir amb orgull, però finalment va caure per 4-1. Tot i la derrota, l’equip es va proclamar subcampió de la Lliga Iberdrola, assolint la seva tercera final consecutiva i confirmant una temporada fantàstica.

El gran premi a aquest esforç col·lectiu és històric: l’equip jugarà l’EHL la temporada vinent, per primera vegada en la seva història.

A més, també van recollir tres reconeixements individuals: millor portera, jugadora promesa i màxima golejadora, uns guardons que posen en valor el talent i el treball de les nostres jugadores.

Aquesta Final Four també quedarà marcada per un altre fet molt especial: per primera vegada, l’Atlètic hi va ser present amb els quatre equips. Només un d’ells va poder arribar a la final, però el camí fet per tots és motiu d’orgull.

Des del club volem felicitar tots els jugadors, jugadores i equips tècnics per aquesta gran temporada. L’Atlètic segueix creixent, competint i fent història.

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.